Strony

czwartek, 27 czerwca 2013

ROZDZIAŁ 12



Jakie macie zboczone myśli <3
 
Chłopak podniósł się i wyjął z koszyka dwie połówki jabłka. Podał mi jedną. Wzięłam ją do ręki, a tam był wyryty napis
„I <3 YOU”.                
Spojrzałam na Zayna, a on patrzył mi w oczy.
Usłyszałam w swojej głowie głos, który mówił:
„Powiedz mu, co czujesz”.
- Serio? – zapytałam również patrząc mi głęboko w oczy.
Kiwnął twierdząco głową.
- Ja ciebie też. – szepnęłam.
Zayn przytulił mnie do siebie.
Siedzieliśmy tak objęci.
- Patrz, - powiedział chłopak – pasujemy do siebie jak te dwie połówki jabłka. – złączył obie połówki, które stanowiły idealną całość.
Po czym każdy z nas zjadł swoją połówkę.

***
Potem dalej siedzieliśmy na tej polanie, przytulaliśmy się i rozmawialiśmy.
Wieczorem oglądaliśmy zachód słońca, później Zayn odprowadził mnie do domu.
I poszłam spać.

***
Następnego dnia było to samo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz